Tuesday, November 10, 2009

GSPA & KHASIAT RAMUAN



Kecerahan

Dengan penggunaan yang berterusan, kulit akan kelihatan jelita dan bersih. Kulit juga akan kelihatan lebih cerah.

Kesan Tegang
Dengan keunikan formulasi ini, ia dapat menegangkan kulit dan membantu kemunculan lebih muda. Kesan collagen/plumping juga memastikan garis-garis halus dan kedutan dapat dihilangkan.

Petumbuhan Sel Baru
Peningkatan usia kita menyebabkan kulit tidak menghasilkn sel baru yang sama seperti masa muda dahulu. Walaubagaimanapun, Gspa memastikan pertumbuhan sel baru sama pantas seperti masa muda dahulu, pada masa yang sama ia sama hebatnya dengan produk anti penuaan Kesan antioksidan daripada Xanthone juga bererti penggunaan berterusan Gspa boleh membantu kulit melawan radikal pemusnah yang bebas dan tekanan oxidative, tambahan lagi ia dapat mengekalkan kemudaan kulit anda.

Lembut Di Bahagian Mata
Bahagian mata adalah bahagian kulit wajah yang paling gebu. Gspa sangat lembut dan selamat di gunakan di bahagian keliling mata, dan ia boleh mengurangkan kesan lebam di bawah mata.

Tidak Berselerak
Dengan Gspa. anda memiliki semua dalam satu, melalui produk ini,anda boleh membersih, menyuci, melembab dan memcerahkan kulit, ia juga akan melindungi kulit anda daripada sinaran matahari dan menjadikan kulit anda akan sentiasa kelihatan cantik.


Mudah digunakan
Gspa adalah salah satu produk memcuci,melembut,mencerah dan melembab disamping itu, ia membantu untuk mengurangkan garis- garis halus dan kedutan, selain itu juga ia dapat mengekalkan kulit untuk sentiasa kelihatan lembut dan segar.

Pertujuk/ cara menggunakanya
Cara mengguna, mudah dengan mencuci muka dengan air suam dan kemudian cuci menggunakan produk. Untuk lebih berkesan, biarkan selama satu minit sebelum mencucinya kembali dengan air suam. Gspa juga selamat digunakan dikawasan mata.

Ramuan GSPA
Sabun asas, Silt, mentega koko, Shea Butter, Sodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, titanium dioksida, haruman mawar, air, propilena glikol, pati buah manggis.

No comments:

Post a Comment