Tuesday, November 10, 2009

GSPA SABUN KECANTIKAN UNTUK ANDA...

Gspa adalah formula sabun kecantikan yang di reka khas untuk pertumbuhan sel baru, kelembapan dan juga pemutihan kulit. Selain itu ia juga bertindak bagi mengurangkan kedutan dan meratakan warna kulit.

Lebih menakjubkan, Gspa tidak menanggalkan minyak semulajadi pada kulit(tetapi ia bertindak mengatasi masalah kulit berminyak). Sebaliknya ciri- ciri ramuan seperti Liposilt dan Xanthone (pati buah manggis) di hasilkan berfungsi untuk membantu sel melawan radikal pemusnah yang bebas dan tekanan oxidative. Ia juga dapat memelihara kulit dan kulit anda akan sentiasa kelihatan muda. Gspa dengan lembut dapat menyuci sambil menanggalkan sel mati, penggunaan Gspa yang berterusan dapat mengekalkan kelembapan, menyihatkan dan dapat mengekalkan kecantikan dengan mudah.

Liposilt adalah mendakkan bioactive semulajadi yang kaya dengan komponen organik. Ia dapat membantu menyihatkan, melembab dan merawat kulit. Ia hanya wujud dan terhasil daripada dua buah tasik air segar antara 240 buah tasik air segar di Eropah Timur. Kejadian Liposilt Green dan Liposilt Black adalah mendapan silt yang dihasilkan oleh tasik-tasik ini.

Liposilt adalah lumpur bersih yang lembab kaya dengan vitamin dan mineral. Dan kebiasaanya digunakan untuk membersihkan dan menyihatkan kulit.ialah sumber daripada nutrein yang dihasilkan untuk membuatkan kulit wajah lembut dan kelihatan segar.

No comments:

Post a Comment